11.03.2020
Lidostas manevrēšanas ceļu un skrejceļu segums var nosēsties. Lai atjaunotu bojātos posmus, nostiprinātu pamatnes grunti un nomanītu seguma plātnes ar klasiskajām metodēm, ir nepieciešamas vairākas nedēļas vai pat mēneši, un šajā laikā lidosta nevar darboties ar pilnu jaudu.
11.03.2020
URETEK ir tehnoloģija zem būvēm esošās grunts stiprināšanai, pacelšanai un izlīdzināšanai, kas dod iespēju novērst koka, ķieģeļu, akmens un betona konstrukciju kustīgumu un nosēšanos, kā arī palielināt grunts un pamatu nestspēju.
11.03.2020
Salīdzinājumā ar cementa maisījumiem URETEK materiāli ir elastīgi, kas ir būtiska priekšrocība. Grunts piebriešanas un saraušanās (atkarībā no mitruma līmeņa) rezultātā cementa maisījumi sāk sadalīties un zaudē savas īpašības, pārvēršoties putekļos.
11.03.2020
Viena no URETEK ģeopolimēru vērtīgākajām iezīmēm ir spēja saglabāt savas īpašības pat ļoti mitrā vidē. Pateicoties savam īpašajam sastāvam, ģeopolimēri ir aizsargāti pret ūdens ietekmi. Tādēļ tie ir lieliski piemēroti ūdenstilpņu krastu stiprināšanai.
11.03.2020
URETEK ģeopolimēru ievadīšanas tehnoloģija dod iespēju ļoti īsā laika periodā veikt dzelzceļa uzbēruma remontu, turklāt neveicot izmaiņas vilcienu kustībā. Ģeopolimēru sveķi palīdz nostiprināt un stabilizēt nosēdušos šķembu slāni, tāpat izlīdzināt un vajadzības gadījumā pacelt līdz projektētajam augstumam dzelzceļa tuneļu, staciju, pārbrauktuvju un depo betona plātņu klājumu.