Tramvaja gropjplātņu stabilizācija, nestspējas atjaunošana un līmeņošana
PROBLĒMA
Rīgas Dome pieņēma lēmumu vienlaicīgi ar tramvaja sliežu ceļa remontu veikt arī zem tā izvietoto apkures cauruļvadu sistēmas nomaiņu. Tā kā cauruļvadu izvietojums pēc tehniskās trases izbūves mainījās, cauruļvadu ieklāšanai tika nolemts izmantot urbšanas metodi. Diemžēl urbšanas rezultātā grunts blīvums samazinājās un tā nosēdās, kas savukārt izraisīja zem sliedēm esošo plākšņu nevienmērīgu nosēšanos. Pēc ilgstošiem risinājuma meklējumiem Rīgas dome un projekta inženieri vērsās pie URETEK Baltic, lai atrisinātu problēmu, netraucējot tramvaju kustību.
URETEK TEHNOLOĢIJAS DARBA PROCESS
URETEK Baltic speciālisti veica darbus naktī, kad tramvaji nekursēja. Vispirms tika noskaidrotas vietas, kur radušies nosēdumi, un tad tika uzsākta ģeopolimēru ievadīšana gruntī esošajos tukšumos.
REZULTĀTS
Darbu gaitā tika stabilizēta un nostiprināta grunts, kā arī atjaunots sliežu un plākšņu sākotnējais augstums. Darbs ilga 4 stundas, un šis bija materiāli izdevīgākais un ātrākais problēmas risinājums.